Zadania

Każdy z nas jest leniwy, jedni pokonują to lenistwo determinacją i chęcią działania. Można też oczywiście przestać, nie przejmować się i nie planować.  Ja postanowiłem wziąć się w garść – to jest moja rewolucja. Ostatnio przeczytałem że najważniejsze jest planowanie, planowanie i jeszcze raz planowanie.

Czym są poniższe zadania? Jest to lista aktywności, które chcę wykonać  aby pokonać swojego wewnętrznego lenia. Lista podzielona na 3 poziomy – zaczerpnięte od Miraska – łatwy, średni, trudny. Ważne jest to żeby nie tylko spisać zadania, ale określić realny termin wykonania.

Swoje zadania podzieliłem na rozwój osobisty w kilku aspektach – nie tylko pracy, życia ale też sfery duchowej. Po każdym wykonanym zadaniu daję sobię nagrodę, oczywiście nagroda jest adekwatna do trudności zadania.

Poziom 1: Butelka dobrego wina i whisky
Poziom 2: Weekend w Bieszczadach
Poziom 3: Weekend pełen wrażeń z narzeczoną

A oto lista moich zadań:

Przedsięwzięcia
Poziom 1: Zakup samochodu w leasing – maj 2018  – wykonane marzec 2018 
Poziom 2: Założenie spółki produktowej –  październik 2018
Poziom 3: Sprzedaż pierwszej wersji produktu – grudzień 2019

Pasywny dochód
Poziom 1: 1000 PLN pasywnego dochodu miesięcznie – 2019
Poziom 2: 5000 PLN pasywnego dochodu miesięcznie –  2020
Poziom 3: 50000 PLN pasywnego dochodu miesięcznie –  2025

Finanse
Poziom 1: 25 k oszczędności – sierpień 2018  – wykonane w sierpniu 2018
Poziom 2: 10 k oszczędności zamrożonych w lokatach + 20k oszczędności na dobrym zysku – październik 2018
Poziom 3: 30 k zamrożonych oszczędności i 10 k oszczędności na dobrym zysku – czerwiec 2019

Wyjazdy
Poziom 1: Zwiedzę 3 regiony Polski z moją narzeczoną – październik 2018
Poziom 2: Trzy wyjazd za granicę Polski – 2019
Poziom 3: Wyjazd do ciepłych krajów na 2-3 tygodnie – grudzień 2021

Samoświadomość
Poziom 1: Zero laptopa, telefonu, telewizji przez 24 godziny – sierpień 2018 – wykonane maj 2018
Poziom 2: Zero laptopa, telefonu, telewizji przez 3 dni – październik 2018
Poziom 3: Zero laptopa, telefonu, telewizji przez 7 dni – 2018

Cel Waga i forma
Poziom 1: 80 kg wagi + spokojnie przebiegnę 10 km – sierpień 2018
Poziom 2: 75 kg wagi + zrzucony brzuch (brak oponki) jeden pół maraton – 2019
Poziom 3: utrzymanie wagi 75 kg + maraton – grudzień 2018

Bieganie
Poziom 1: 25 km tygodniowo – wrzesień 2018
Poziom 2: 10 km poniżej 60 min – 2018
Poziom 3: Udział w pół maratonie  – 2019

Medytacja
Poziom 1: ciągłość przez 14 dni – sierpień 2018
Poziom 2: ciągłość przez  2 miesiące – 2018
Poziom 3: ciągłość przez 6 miesięcy – 2019

Prezentacje publiczne
Poziom 1: Co miesiąc prezentacja z nowych rzeczy dla ludzi z firmy – 2019
Poziom 2: Prezentacja przed publicznością w języku angielskim – 2019
Poziom 3: Prezentacja na międzynarodowej konferencji – 2023

Open Source
Poziom 1: Jedna kontrybucja tygodniowo przez min 3 miesiące – 2018
Poziom 2: Minimum 3 kontrybucje tygodniowo przez min 6 miesięcy – 2019
Poziom 3: Minimum 10 kontrybucji tygodniowo przez min 12 miesięcy – 2020